Thursday, August 29, 2013

saja ja

assalamualaikum.

dah tinggal seminggu lebih ja lagi untuk mula semester 5. sekejapnya masa berlalu. syukur nya dah nak final year! tapi buku yang pinjam di library tu masih belum cari apa yang berkaitan. sebab sikit sangat. wuu. 

gambar pertama aku ambil bila sesampai ja di unimas. hari ahad. dah ada idea nak gambar graduate macamana :P


tiada idea sebenarnya mau tulis ni. sepanjang cuti ni, aku duduk diam di rumah. hari-hari aku cuba resepi baru. hmm cuba jelah. sedap tak sedap tu lain kira. haha sampai bapa tegur ni "sapa mau makan ni kalau selalu masak macam ni?" sorry pa. aku just buat experiment. waktu ni jela aku masak. nanti sampai unimas bukannya selalu berkesempatan. (padahal aku masak hentam! haha)

aku mau keja part time parents tidak bagi. mau buat lesen kereta, well rules are rules. since aku ada kakak yang belum buat, so tunggu turn. atau bajet sendiri. huaa. aku mau korek di mana? it ok. apa yang penting didahulukan. kot2 kalau aku dah ada lesen aku tau merayau ja. tak ka menyusahkan mama bapa. 

hilang idea tapi mau post juga. 
adios.


No comments:

Post a Comment