Tuesday, January 1, 2013

The one that fade away


Assalamualaikum wbt.

Hari ni aku belajar macam biasa. Fyi, aku dah sampai unimas dari hari jumaat lepas lagi. Aku stuck dalam bas selama 20 jam! >.< sebab bas rosak. Perjalanan ambil masa dua kali ganda. Sabar memang sabar kan.

Lepas aku belajar petang tadi, aku nak packing. Yeppy! Awal kan? Sebab aku balik 13hb nanti. Wehee :D but then my final is just 2 days left.

Dan semasa aku kemas buku-buku dan nota aku, ku sangka baik-baik aja. Rupanya tidak. Huhu hampir 30% nota aku basah :( sebab aku letak dalam almari bawah sinki. My bad, it is.

Waktu aku pilih mana yang ok dan yang tak ok, aku jumpa satu buku. Ordinary book. Buku nota sebenarnya. Dan bila aku buka, rupanya buku waktu matriks. Bukan buku sebarang buku. Buku tu aku pakai kononnya untuk signature waktu farewell di matriks. Dan bila aku baca aku jadi sedih sebab rindu ngan dorang. Amat! H3T20 dan B3.27 the best :D

Semuanya mendoakan yang baik-baik untuk aku. Terima kasih kawan-kawan. Even -antara semua aku antara yang paling mental dan gila (most of them admit it =.='') well oh well, aku kan. Sejak bila tak senget? Hahha XD

Lepas aku baca balik ucapan.. Umm ucapan ke tu? Whatever. Aku sedar yang aku ni kuat merajuk! Hahah sedar diri la cik patin oi. Tak hengat diri la tu. Pandang cermin sikit. Eh banyak-banyak la. =.= boo fatin. Booo.. Memang aku kuat merajuk. Hihi.

Aku baca satu-satu. Hmm aku mau post gambar tapi banyak personal. Personal lah sangat. Hihi. Dan tiba di satu muka surat. Kawan aku qila yang tulis.



Terima kasih Aqilah Musfirah, sebab anda bersedia dan menerima aku seadanya. Seriusly, I miss u very much. :( bila baca yang ko tulis untuk aku, baru teringat balik. Memang nostalgia bah ni buku. Ingat lagi sebelum kita tidur, kita punya imagination. Macamana mau jadi samsengla. Macamana mau jadi ayula. Miss it. Dan paling tak lupa yang kita karaoke sebelum tidur! Hahaha dahla pakai hp ja tingu video. Huh. Sekejapnya masa berlalu. Dan semestinya paling tak lupa, pasal mau pegi pantai. Pasal konflik. Pasal kek cheese. Pasal squirrel! OMG! Kenapa juga aku begitu qila?? Of course aku ingat ko akan terpacak di meja tingu anime dan makan cereal.huhu miss u.

The one that fade away. So sorry kalau inda keep in touch as I promise before. Hhuhu ko tau juga kan aku inda mengisi kredit. Hahah :DD

Last but not least, do your very best to be a mariner. Keep my dream with u T_T even I really want it. Huhu

Lots of love,
Aten

No comments:

Post a Comment