Thursday, January 10, 2013

akhir-akhir ni

assalamulaikum wbt.

alhamdulillah. yeayyy! aku dah habis exam. ah tipu. ada lgi dua paper, field technique for biotechnology dan advanced microbiology. so faaaar so good. uhm uhm. aku kurang sikit performance semalam. ececeh.. yela. aku miscounting the day aku berperang. waduhh. sungguh tak dapat concentrate waktu paper. rasa nak nangis. nanti lau nangis, orang pikir aku ne kepayahan jawab exam. sabar je. dan minta Allah bagi aku kuat untuk jawab sampai habis. T_T

nasib jawab sampai habis. memang sejak 6 paper aku lalui. aku rasa aku dah makin pandai masak. haha! aku dah pandai menggoreng >.< wehee. teori semata-mata. syukur, nasib ada minat dalam hati yang buat aku tabah nak menjawab dengan baik sekali. 

dan pressure waktu final exam week ni, aku tak dapat kolej kediaman. i deserve it. aku tak berapa aktif kali ni sebab satu, berebut nak join aktiviti. dua, bila aku nak masuk aktiviti tu ada saja assignment yang amat SERONOK. maka, aku pentingkan apa yang penting. kan? dan aku takut juga nak  gitau parents yang aku tak dapat kolej. but then, i tell them i cannot focus enough if i join the party. party lah sangat. =.= dan akibatnya.... bapa aku nak tengok result aku semester ni yang menunjukkan better sebelum ne. wah cuak aku cuak! semoga apa yang aku usahakan, berbaloi dengan apa yan aku dapat. huhu.

that all, ada lagi paper petang ni. semoga aku dapat jawab dengan excellent. 

lots of love,
aten

2 comments: