Thursday, December 8, 2011

sayang jadi rindu

assalamualaikum

haa mesti senyumkan baca tajuk. samala macam aku. tiba2 nak post tentang SAYANG. apa syg? perasaan. panggilan. gemaran. hehhh bukan samaka? orang... hahahha :DDD

dalam seumur hidup aku belajar, ne kali pertama tak balik rumah dalam tempoh yang panjang T___T i always mention that when i'm with my friends. i don't know why i keep thinking about my home and family when i'm alone. yee right now i'm alone and imagine if i could be stand in my own house and watching my siblings and my parents. huuu *sadmood*

tapi ne baru kuching kan. belum lagi tempat lain. takpe2, nanti bulan satu balik jugak kan. kesabaran dong fatin. nanti bisa juga ketemu familinyaa :)

sebab sayangla aku rindu mereka. sayang susah nak cakap, tapi kita tunjukkan kepada mereka yang kita sayang mereka. bukan dengan hadiah bagi yang tak mampu macam aku ne.. wuuu :( give them a best result if u are student like me! ngeh3 :3 fatin fatin, ko sendiri belajar #hangathangattahiayam hehe

home bagi aku lain. house lain. HOME SWEET HOME.selalu dengar kan? bagi aku, home ne tempat yang penuh dengan kasih sayang, tempat teduh, blablabla yang sweet saja! hehe tapi house pula, hanya tempat kita tinggal. tempat kita lakukan aktiviti seharian. hmmm ehh =..=' bagi aku ok? kalau kau fikir laen tak tau laa.

okai la. merapu je. bai. :)




No comments:

Post a Comment