Saturday, December 10, 2011

dayang :)

assalamualaikum :)

selamat pagi. hari sabtu sangat free. suka gila-gila ne hari. hehh banyakla free. umm malam ne ada persembahan untuk kebudayaan blablabla. ngeh3 :3 aku belum pas step tu sangat2. takpe2 nanti pas rehearsal buat yang terbaik asal dapat step =.=

okay, kata2 tak sepadan dengan gambar. hahhhaha. that's my friend. dayang. she's cute? ehhh jangan cakap macam tuu. hahahah. nanti hidung dalam gambar tu pandai membesar tauuu. hahahah :DDD dayang jangan marah kalau ko baca nee .

napa post gambar ne pula? emmm :) sajalaa. kan? actually terasa terharu dengan dayang tauu T___T kelmarin kami on the way pegi bazar kolej sini. kehujanan, berlumpuran, kebasahan dan segala jenis ---an ada. betul. dah tuu. aku yang kononnya inda mau pijak becak air, kan melompat. sekali, masuk lumpur T___T wuuuu menangis inda berlagu!

bejalan dalam ketidak selesaan kaki ini, jumpa lopak air.. apa yang buat terharu ne, dayang tolong cuci kasut aku pakai kaki dari air hujan yang bertakung + bersih ok? ohmaiii. terima kaseh daun keladi, daun pandan, daun pudina!!! >.< sayang dayang, sayang dayang, sayang dayang! hahahah macam lagu pula dahh. tak sangka pula tauu. aku jadi tak terkata dia tolong cuci. emm kasut aku tu pvc ok, bukan kain mau diberus segala.

bukan ne sahaja. banyak. she's kind. really. and dia pandai berkurapak macam aku.. ngeh3. tu yang makin suka kalau kan ngucap dangan. hahaha;DDD jahat banar. hehe.

aku bukan nak mendiskriminasi kawan2 atau apa tauu. aku cuma terharu apa yang dia buat. kalau korang nak tolong cuci kasut kawan korang with your BAREFOOT? i also think twice. honestly. i love my friends. aku nak share betapa-betapa-betapa-betapa nyaa dia. hahah berapa banyak betapa.

okai, itu jela. lepas ne nak kongsi (kenalkan) kawan2 aku. hihi ^^
tata, salam :)


No comments:

Post a Comment