Thursday, December 15, 2011

dah lega :)

assalamualaikum :)

alhamdulillah syukur. sebleum cakap apa2, sungguh bersyukur dan lega atas kurniaan Allah berikan kepada kita hari ini. syukur teramat tak terkira sebab rancangan hari ne, alhamdulillah berjalan dengan lancar. rasa nak nagis pun ada jugaa :'( terharu. perkara yang berbulan-bulan bersama aku dan kawan-kawan lakukan untuk program sehari sungguh membuahkan hasil yang kiranya manis. emm manisnyaa kurma itu! hahah :D

kata kawan aku tadi, waktu ne laa tengok perangai sebenar orang. betul-betul. aku setuju. waktu kerja ramai-ramai ne kita boleh tengok sikap masing2 termasuk aku sendiri. =..=' i'm not perfect doe.. akui jugaaa.. manusia biasa. tadi aku ada juga ponteng kerja. panas sangat tadi. nasib baik tak sunburn.

dah tu, dapat kenangan lagi. terpotong jari pulaa daaa. umm tak laa. terhiris kot -__- pedih. tapi aku kan kuat. hhahaha :DDD relax babe. banyakla relax. berdarah jugaaa. tak pasal2 ada raja bersiungg makan rojak tadi :P

kesimpulannyaa. alhamdulillah :)
modal dah balik kat tangan. tak risau lagi dah duit kurang atau nipis kat dompet.

syukur, Alhamdulillah.

salam.


No comments:

Post a Comment