Wednesday, December 14, 2011

cerita zero jee. . .

assalamualaikum

uhh. hari yang penat. T__T penatla sangat tak pegi satu class tadi. :P sukahati aku je kan? emm pandai2 je. bukan penat benda apa, tadi dah migrain. dah tau silau, tak pakai specs pula dahh. nak sangat mata rosak ke cik fatin? tak tak tak! cukup la mata empat. tak nak tambah banyak2 lagi dahh :(

dah tu pas class last tadi habis jam6, rushing pegi tengok gerai nak buka esok. weee T___T haru tak berlagu badanku. nak mundar mandir. perut dah bergendang irama klasik lagi! >.< nasib baik da kawan satu kelas suka makan juga.. haaa pas solat pegi solat maghrib terus mamam. I LIKE! :DDD

syukur, rezeki Allah masih ada lagi untuk aku. senyum sikit. um banyak laa. ketawa jelaa teruss =..=' hehe. btw, esok kena bersedia jam630 pagi lagi di gerai. SHARP ke? hmm sharp la sangat.. ngeh :3 takdenye sharp. jam 630 pagi kita gerak. hahahha *ketawajahat* aku bagitau ne macam la korang sekali berkumpul kan? saje jee. nak banyakkan penulisan di sini. boring? tak payah baca. hahahha

satu lagi yang aku musykil sekarang. kawan ajak daki gunung santubong. haa sapa tak tau lagenda sarawak? puteri santubong puteri sejinjang? siap ada lagu lagiii. kononnya nak mendaki hari sabtu ne. umm macam tak bersedia dari segi fizikal. yelaa, duduk berdiri jalan macam biasa je kat unimas ne. tak penah lagi menyelam mendaki bukit segala. takut pula muscle jammed tanpa amaran. apakah? :/

tapi betul laa. aku takut. . . tanya kawan, kalau kita ada sebarang kecelakaan macamana? dia kata, tanggung sendiri! uhhh aku tak bernyawa sembilan macam gumiho. aku hanya kucing yang comel! HAHAHHAH memang aku tak berani. nauzubillah minzalik. kita tak minta benda tu berlaku tapi sebarang probability tu ada kan? jadi, patut atau tidak? lagi pun. . . napa aku nak naik gunung dekat2 nak final neh? =.='' terlebih stress tak juga kott.. aiyerr. . . tapi, sayang tak bagi naik :P takut da pa2 jadi kat aku. hehe. risau juga sayang ngan aku. hahaha:DDD

ahhh. persetan aja fikiran semua ini, apa yang ada depan mata kita santap dulu. yang kira jauh tuu nanti kita fikir. nak sediakan kepala otak untuk menjual esok dan semoga tak pening nak handle dan kira2 nanti. kan kan kan? hadapi dengan senyuman musibah yang ada. . .


salam ^_^

No comments:

Post a Comment