Friday, May 27, 2011

kesinambungan.

hai! it my third blog. huhh.! =.=' ne semua disebabkan oleh 'kepintaran' aku yang tak verified google accounts untuk blog. nah hambekmu. kalau nak perkenalkan diri, sila-silalah pusing2 aku punya blog. banyak sangat aku cerita pasal diri aku dalam tu. hurmm..

 her name is aten

aku baru je lepas makan roti. nak juga bagitau sebab aku lapar! :"( kalau kat rumah mesti makan sama2 dan serentak. kata mama" kalau makan sama2, nanti kat syurga kita akan sama2 jugak" nahh. ajaran mama memang masyukk dalam otak kami dari baby hingga sekarang kami mesti makan sesama.

jadi, kesimpulannya tunggu bapa dan adik balik dari solat jumaat baru mamam. takpe, nanti kau yee aten. ingat perut orang lain. :)

dah-dah. start aku merapu.! hummphh.. perasanka blog aku ne 'her name is aten II'? mestilah perasankan. cehh :P. saja ja tu aku letak macam tu. sebab aku memang sayang blog aku yang sebelum ne dan blog yang sekarang ne kiranya sebagai sambungan laa.. hahahha :DDDD

bah. nanti lagi aku share sebab my daddy oredy bayar lorr aku punya broadband. thank you daddy! :D

salam sayang,
aten.

No comments:

Post a Comment