Monday, May 30, 2011

nowadays.

hai! assalamualaikum. :)

how are you.? hrmm. what can i say.? sejak dua menjak ne aku sibuk sangat2! memang sibuk.sampai tidur pun aku tak cukup. tak taula.. bila ne semua berakhir dan aku dapat hidup normal. =.=' it really make me exhausted. mata aku pun dah ada beg sendiri! buruk! tak suka tengok cermin. kalau aku tengok cermin mesti aku nak picit jerawat laa. pegang situ sini. aishhh.. >.<

becakap pasal muka, alhamdulillah ada perubahan dari kepulangan aku di labuan bulan lalu. kat situ, air tak bersih. seriusly! sebab mereka guna air suling. air yang diproses dari.. harap kamu fahamlaa. dan satu lagi, aku jarang nak jaga muka kalau aku dah malas. konon sibuk belaajar.! hahah :DDD dasar pemalas nombor satu. btw, my face getting better day by day. :)

hehe. kehidupan aku dah semakin kurang aktiviti. bangun pagi, berus gigi, sarapan, jemur kain. mandi, tengok tv, makan, tengok tv, mandi, laundry, tidurr.. aghhhh. apa sudah jadi sama ana.? semakin malas dari hari ke hari. lemak aku semakin bergayut! ohh ye, memandangkan rumah aku dekat sangat ngan sport complex, so setiap petang aku pegi jogging. but, macam tak berubah jee.. hrmmm.. takpe2, mesti teruskan. kan.? yalahh. kalau nak naik berat badan, senang je. kau bedal ayam kfc 6 ketul sekali gus, minum air berkarbonat pastu kau tidur. kau bangun, kau cek berat badan kau. naik ke tidak. hahah .. ehh.. mesti ingat tau, lebih lemak tak baik untuk badan korang, :)

hrmmm. actually aku nak post pasal aktiviti aku hujung minggu lepas, tapi nantilaahh. entah apa jadi ngan digi broadband aku ne. patah ja tidak. kejap laju, kejap lambat. panas hati aku nak tunggu gambar upload. huh >:( dan satu hal lagi buat aku rasa sakit hati. ehh jap, bukan sakit hati. TERBAKAR HATI.

adalaa orang nee. lelaki, kawan kakak aku. aigoo. malasnya aku. memaksa!  aku hairan lah orang boleh2 cakap nak kawen ngan aku padahal belum pernah jumpa aku. aku tau laa aku tak perfect mana. tapi, jangan main2 dalam hal ne. ne benda melibatkan agama, perasaan, dan macam2. sangat memaksa! nak bacinta ngan aku, sayang aku sorang, setia..? ermm. kalau betul tak payah cakap ngan aku. aku belum keja, belum habis belajar lagi. sama macam kau. macamana aku nak terima kawen ngan kau tapi kau takde keja.? sama macam aku yang belum keja. kan.? dah satu hal, semua benda kau tak ambek serius. HELLO??? yang kau cakap pasal kawen pesal..? aihhhh.. memang aku dah panas. siap cakap benda pelik lagi kat facebook. fb tu PUBLIC. mana aku nak letak muka aku..? nanti orang fikir aku ne senang je. ENGKAU LAA MAKHLUK YANG PALING PELIK! kalau dahh aku kata tak suka. TERIMA KENYATAAN!

this stuff make my head serabai! bhaaa.. malas mau sambung. nanti lagi lahh.

tata.

No comments:

Post a Comment