Saturday, October 5, 2013

confirm! 1 month to go!

assalamualaikum.

recently at home, sedang buat persiapan untuk hari yang bahagia. inshaa Allah. tadi cari baju, ya Allah. aku ingat senang macam cari baju biasa2.. tapi yang ni nak fikir pasal orang lain juga (bakal suami) lawa ke tak. nak start tanya dah, ok tak baju ni. lawa tak. aku ni dah la jenis selagi aku tak tengok semua tempat, aku takkan beli barang tu. tapi oleh kerana mama ikut sekali tadi, aku consider. sebab kami jalan kaki. lebih senang dan tak perlu fikir parking bagai!

fyi, aku masih lagi minggu study which is aku balik waktu kelas. :( feel guilty. aku balik hari khamis haritu and balik kuching esok.jadi pasne nak terus terang ngan lecturer even though alasan aku tak munasabah. sekarang lagi tengah nak siapkan proposal sebab tarikh presentation project adalah seminggu sebelum hari nikah nanti. so, aku menyerahkan segala urusan kepada mama bapa and others! susah sebenarnya sebab aku jenis kalau tak suka, takkan suka :/ banyak songeh.

apapun, semoga Allah permudahkan urusan kali ni. dengan melimpah ruah kerahmatan dan keberkatan Allah turunkan. aamiin. :)


No comments:

Post a Comment