Thursday, May 30, 2013

FYP. Y U NO EASY?

penat. ngantuk. terhantuk-hantuk.

sekarang aku berada di semester kedua. tahun kedua. maknanya, within months, aku dah jadi budak final year. once, aku sangat kecewa bila dapat kos biotek ni. kononnya nak menyelam lautan biru. kononnya nak belajar lebih tentang akuatik. itu dulu.

dari bulan ke bulan, aku pujuk hati aku yang apa Allah bagi semuanya best2. takde yang tak best. admit it! :D

dan subjek yang aku belajar since aku jadi budak biotek ni, microorganisms yang sangat banyak! aku dulu pernah cakap, kenapa la nak belajar pasal benda yang kecil lagi degil ini? tak ke macam merapu. hoihhh bangga diri betul la kan. tapi sekian lama belajar, seronok sebab from a simple thing boleh buat bencana, inikan pula manusia. ehh =.= dan di saat ini, haa ambik kau. sekarang lagi terkontang kanting. kenapa? nak pilih final year project laaa D:

kawan-kawan aku yang lain ramai dah dapat. agaknya aku seorang je yang tak dapat. kelmarin aku dah jumpa lecturer nak under supervise dia. dia kata kalau ada apa-apa dia akan email. but then, i am waiting from 5 pm yesterday until today. rasa nak nangis. uhhhh 

ye.. orang kata terima je. tak perlu memilih. aku cuma takut aku tak dapat angkat benda  tu. kelebihan masing-masing. keburukan kelemahan pun masing-masing. selagi kita ada pilihan, kita lawan. 


wuu T^T 

No comments:

Post a Comment