Sunday, May 19, 2013

bako

assalamualaikum.

waa 20 hari lagi tinggal untuk final! aghh aku tak post apa-apa.. tup tup dah cerita pasal final. tak lama lagi final. ok just study smart. wee :D

btw, minggu lepas aku ada pegi taman negara bako. walaupun aku orang sarawak, aku sangat jarang untuk melawat tempat-tempat bersejarah atau taman-taman macam ni. dan sepanjang aku berada di unimas ni untuk semester ni, aku  rasa 5 kali je aku keluar. uhh aku tak tau nak pegi mana sebenarnya. nak tengok wayang, banyak lagi movie yang aku tak tengok dalam laptop. beli barang? kedai kecik2 dalam U ni banyak. jadi, duduk diam dalam bilik adalah pilihan yang bijak untuk setiap hujung minggu. hee

aku pergi bako ni pun curi-curi masa free aku. kalau ikutkan banyak je task yang perlu disiapkan. tapi memandangkan aku dah lama tak spend masa ngan kawan-kawan. lagi nak menikmati alam.. aku pun ambik la kesempatan ini. dah dua tahun baru nak jalan =,=







no caption needed i guess. 
till then.
assalamualaikum ^^

2 comments:

  1. neydaa. ok jak kmk ngga muka ktk cyaa.. :D aluu klaka swak ngan kmek.. hahah

    ReplyDelete