Thursday, October 6, 2011

high metabolism or keracunan.?

salam.

hai. i cannot sleep. emmm. tak tau napa susah sangat tido malam ne..? =.=' atau aku tido awal sangat.. tak sampai jam10 malam sebenarnya. dan bilik aku soo damn hot! i know i'm hot bebeh.. naehh merapu. aku tak dapat tido kalau suhu bilik panas. RIMAS!

dah tu perut aku memulas. aghhh. langsung pulas2 tak henti. dan keadaan ini bermula selepas makan kat kedai makan luar kampus tengah hari tadi. menyesal =.=' sangat. dan sekarang aku chair-red bear-red! hahahhaXDDD sorry ahh kalau ada wrong spelling di situ. malu nak sebut direct :P

tapi kan.. apa yang aku sedar sejak aku kat kampus ne.. selepas je aku take meal everyday. tak sampai sejam je.. terpaksa membuang. aku tak tau laaa metabolism aku tinggi atau perut aku tak boleh buncit? apakah? =.=' tapi begitula keadaan nyaa. jadi aku terpaksa makan lambat sikit atau lepas kelas sebab senang sikit nak membuang hajat. hahahahXDD tidak bertapis di situuu..

dan aku harap 'rasa' yang luar biasa ini tak bereterusan sampai esok.umm. tak selesa syggg! hehhh..

No comments:

Post a Comment