Thursday, August 11, 2011

salam.

alhamdulillah. I'M STILL ALIVE. but.. everything is up side down. really. dan ini yang buat aku rasa sebal amat. aku mengalami insiden yang kiranya.. trauma la kali. bukan trauma sangat tapi aku tak nak angkat air guna baldi lagi >.< cehh cerewet ko patin. bukan aku inda mau angkat lagi, tapi aku jatuh sebab angkat baldi T__T dan ianya sangat memberi impak yang besar dalam hidupku.

aku tak penah jatuh atau luka yang melibatkan wajahku. hurmm. it make me sad. dan nasib baik aku masih sedar. aku jatuh selamba dengan ketibaan daguku dahulu. uhhh. sangat sakit ye tuan puan.:( aku tabahkan juga, angkat baldi yang penuh ngan air tadi (dah jadi kosong) masuk rumah. 

my whole family was shocked. but i give them a bitter smile. at first, i cannot open my mouth even to say MAMA. alhamdulillah sekarang ok. bayangkanla korang, terhentak di lantai, dagu yang sambut. joule pun ikut sama terhentak. wuuu. it make my head spinning for days until now, ok?  

dan apa yang aku sedar, daya penglihatan aku terjejas sedikit. urm. nauzubillah minzalik. harap semuanya ok la. sebab kan.. kemarin aku pegi library (so nerd) untuk tambah sikit ilmu di dada. dan semakin aku dekatkan mata aku ngan tulisan. kepala aku jadi sakit. ahhh.. malasnya mau baca macam ne. pening kepala aku. 

mau cek di hospital but my mama said to me just stay at home. and take aspirin. urm. nothing different. i still can feel the pain. :(

aku harap. everythings back to normal before i go to kuching. mean, sebelum sambung study nanti. huhh =.='


No comments:

Post a Comment