Friday, August 5, 2011

for the sake of updating.

hai! salam ramadhan u all. :)

ughh. aku sangat berasa bosan di rumah. sangat! SANGAT! aku belek2 movie dan drama korea yang aku tapau waktu kat matrix. tak penah sentuh pun. sekarang baru nak sentuh sebab sangat bosan. BOSAN. btw, puasa aku tak akan full tahun ne. yelaa. dah tiba masanya. hmmphh.


dan mungkin kerendahan FSH and LH membuatkan aku cepat bosan. apakah? dan sekarang ne lagi aku tengah isi borang biasiswa tajaan jpa untuk program ijazah dalam negeri. aku tak isi habis sebab tak ingat number ic my siblingsss. (fyi, i have 9 siblings). itu banyak dan aku tunggu my dad bagi after terawih malam ne.

enlarge the pic
bukan pasal tu saja, tapi internet di rumah sangat buruk. sebab tertangguh bayar broadband soo, it getting slower like a turtle. =.=' fortunately, abang aku punya henpon boleh switch jadi wifi. hahh. sapa2 yang ada htc wildfire, untungg sekali macam sayee. tak payah beli, abang aku ada. hahaha :DDD tumpang sekaki. yelaa. aku belum ada banyak duit nak beli2 benda macam tu. aku masih bawah ketiak my parentss doww.

aku update tiada sebab apa pun, hanya nak kongsi kebosanan aku yang melampau ini. hrmm. tata.

p/s: thank you for htc for your tech ^^

appreciate the technology :p

No comments:

Post a Comment