Monday, January 2, 2012

new year and final exam!

assalamualaikum :)

syukur, aku dah masuk tahun baru maknanya umur semakin meningkat dan dewasa. macam menakutkan pula umur nearly 20 ne =.=' hmm aku nak lari mana pun, bukan umur tak meningkat??

aigoo. terasa ingin muda, sentiasa muda. hehe. siapa yang tak nak muda, kan? :PPP tapi fikir punya fikir. . . seharusnya aku bersyukur. yelah, ada ramai lagi yang tak sempat menjangkau 2012 ne, aku yang dah masuk tahun ne pula macam tak nak masuk. fatin, tolong sedar sikit. kita ne siapa. ramai yang dah meninggalkan kita . . kan? alhamdulillah :) umur berkat!

sekarang lagi baru lepas study statistics for biology. walaupun paper lama pagi, tapi aku nak paham banyak2 subjek ne. i have to. must! sebab semalam bapa gave me a call. wuuu T___T miss them badly. bapa pesan jangan ada yang carry, means jangan ada yang repeat. insyaAllah mummy and daddy. i will do my ALL best for both of you! :D

emm sehari dua, tengok semua post orang. tak kira facebook or blog, twitter. semua pasal NEW YEAR! ok, happy new year everybody =..=' takde  perassaan aku pasal new year ne. sebab final semakin hampir. sangat hampir. dan kertas pertama aku hari esok. hmm bagus sekali ye fatin. sempat blogging :PPP bukan apa, saja nak cerita2. kan? 

harap, dengan ucapan dan azam masing2 di jadikan sebagai penanda aras kita untuk berjaya. kan? bukan berjaya jee. bahagia, gembira. kan kan kan? aku pun begitu jugaaa :DDD insyaAllah taala. jika dipanjangkan umur, diperdekatkan jodoh. aku lagi sedang menyiapkan tangga dan tiang 'masjid' bersamanya. dengan izin Allah. :)

azam aku? biarlah rahsia. hehe. bukan tak nak share. tapi takut tak fix pula. yela, kita pun berubah mengikut keadaan kan? kan? =..=' macam tak setuju pula. hmm betul laa. kalau memang korang tau matlamat yang nak di gapai tu seakan-akan mustahil, kita ubah kepada yang possible dan boleh di capai dengan kudrat yang ada. contohnya, azam tahun ne nak jumpa SNSD.. memang tak ahh =.=' dah jadual compact nak mengada pasang azam tahun ne macam tuu.. hihi tu bagi aku. tak taula kalau korang memang fuluss tu main petik je dari pokok sebelah rumah. kan?

apa pun, yang lalu biar berlalu. jadikan rujukan untuk perbaiki diri ke arah yang lebih baik. lebih pintar. lebih disiplin. lebih segala yang lebih. tapi bukan lebih 'gedik' pulaa.. -___- okay?

dah panjang aku membebel. lega dah melepaskan pekung di dada. apakah??

hehe. wish me all the best for my final. doakan fatin dapat jawab dengan hati yang tenang dan ilmu yang dipelajari ini bukan semata-mata ditimba untuk final tapi untuk . . . ^___^ jawab sendiri. dan kepada yang final tuu.. all the best, banyakkan doa. banyakkan rehat. study smart k? :)

assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment