Thursday, August 18, 2011

belum lagi.

assalamualaikum dan salam sejahtera.

dah lama.. ermm macam laa aku tak berkecimpung dalam arena blog ne hari2. aku tiap2 hari duduk saja di rumah. bukan aku tak suka duduk rumah tapi macam mau jalan2. bilakah masa itu? tunggu jela. adala nanti tu kan? :) 

hari punya hari aku hitung, tinggal 12 hari lagi raya dan setengah bulan lagi (15hari), aku akan pijak alam sekolah sekali lagi. =.=' aku eksaited inda juga. tapi tu laa. rasa tidak sabar mau cepat2 habis belajar.! sangat mau cepat2.! haihh. sabar fatin. belajar biar cermat kan. nanti, tercicir payah lagi. 


aku punya kos ne (bioteknologi), tak berapa tau sangat. T_T apa yang aku tau, waktu tingkatan 3 kalau tak silap ada pameran gitula pasal bioteknologi. tentang DNA, genetik especially dolly! naehh.. sapa2 yang tak kenal dolly? haiwan pertama diklon yang selamat hirup oksigen bumi. hahaha :DDD tapi hidup tak lama. hmm. semua datang dari Allah. kan? dan aku memang waktu matriks lagi, bab ne laa yang aku paling suka. sebab hafal step je. hihi. sama saja kan. hafal la. tup2. ini rezeki aku. alhamdulillah. :) btw, aku ne dah tetukar kiranya laa with one of my bestfriend, qila mau ambek kos ne dan aku nak marin. tapi, dah namanya takdir kan? Allah lagi tau. betul tak.? ^^


dolly the cloned sheep


dan aku belum lagi bersiap sepenuhnya. kawan aku satu tutorial satu matriks pun tanya aku.. mmm. kawan2, aku belum lagi medical check up :( macamana mau settle borang2 semua. kan? yalah, aku ingat mau sekaligus minta pengesahan ngan ketua kampung. esehh. bukan aku, tapi my daddy. :P aku tak berani laa.. hehe. tapi, dan mesti da tapi. :'( 


nampak ka tu kuning2 punya garis. ;'( aku jalan 4hb september nanti with my sister pegi kuching dan probability besar naik bas! uhhh.. terima aja deyhh.. yang penting aku sampai sana dan settle semua. (sedapkan hati) yang aku terkilan. ecehh.. urmm. my sister direct pegi tempat study dia tapi aku.. urmm. maybe stay rumah cousin or directly proportional pegi unimas. uhuuhhh.. terima fatin. kita hanya merancang. awal bah tu! tapi bukan aku berani cakap pun sama parents. hihi. diam2 seja pasal ne. urmm.

dan kesimpulannya, aku belum sedia. sekian.

p/s:

kepada kawan2 yang nak pandai belajar masak, aku cadangkan tengok food network asia . memang membantu! dan aku dah semakin rajin pegi dapur. hahaha :D ( bukan maksudnya dan pandai masak, just masuk jee :P)

i love this program! every monday till friday 10am. :)

that's all! happy day and selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment